Air&Ink...

Her kan du vise bodypaint og tatoveringer.
(UK) The place to show your "body art"

Air&Ink...

Postby ThomasA3D » 09 Sep 2014 16:15

Tjah, nu er jeg omsider sprunget ud offentligt som tatovør :)
Jeg er ved at lave hjemmeside på airandink.dk men indtil videre er kun min Facebook side kørende:
https://www.facebook.com/airandinkdk
Der er både tatoveringer og airbrush på siden - airbrushmalerierne er de samme som på min firma-side https://www.facebook.com/a3ddk og det er da også samme firma "under overfladen", men jeg markedsfører det som to forskellige grene, da kundegrundlaget er vidt forskelligt...
Hvis I har lyst, så tag et kig på siden og "like" den - og så laver jeg en konkurrence hvor man kan vinde 2000kr til en tatovering når siden runder 1000 likes (eller måske færre likes hvis det tager for lang tid ;) men det første døgn er der kommet godt 160 likes til, så der går forhåbentlig ikke aaaaalt for lang tid)

ThomasA3D
www.a3d.dk
User avatar
ThomasA3D
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 138
Joined: 08 May 2012 11:36
Location: Randers

Re: Air&Ink...

Postby Admin / Lars » 10 Sep 2014 07:05

Tillykke med den nye titel :superglad

Skal du så have forretning eller er det hjemme i privaten du stikker nåle i folk?
Du får da også nok at se til nu men man skal jo også holde sig igang :stortsmil

Og feeedt logo du har fået lavet på hjemmesiden :nikogjay

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: Air&Ink...

Postby ThomasA3D » 10 Sep 2014 15:51

Taaak :stortsmil

Jeg har indrettet en del af kontoret til tatovering og kører det som en del af mit firma.
Så jeg har i princippet butik i Randers C, men reelt set bliver det ikke sådan en walk-in tattooshop, men mere noget hvor man laver aftale på FB, tlf, mail osv.
Så det bliver i første omgang en ydmyg start, men hvis der kommer mange kunder må jeg se hvordan jeg ønsker at udvikle det - jeg har jo også 3D biksen der skal passes ;)
Jeg er ikke nybegynder mht tatovering - jeg har bare ikke markedsført det tidligere...

Jeg er faktisk også blevet OK tilfreds med logoet. Jeg tænker også at laver nogle 3D-tekst designs til tatovering - dét er ikke set så tit før.....
:jojo

ThomasA3D
www.a3d.dk
User avatar
ThomasA3D
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 138
Joined: 08 May 2012 11:36
Location: Randers


Users browsing this forum: No registered users and 3 guests