Kustom.dk (webshop)

Her kan du få tilføjet din hjemmeside.
(UK) Here you can get your website listed.

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby Renè M » 08 May 2013 23:49

Fed Hjemmeside du har fået banket op der ;)
hvad kan du så sælge et dysse sæt for. Til en CM-C PLUS ?
eller er det kun selve pistolerne du sælger her i starten? :smil32

"www.facebook.com/groups/514141892033765/
User avatar
Renè M
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 105
Joined: 13 Nov 2012 19:28
Location: 4560 Vig

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby Johansen83 » 09 May 2013 06:49

Renè M wrote:Fed Hjemmeside du har fået banket op der ;)
hvad kan du så sælge et dysse sæt for. Til en CM-C PLUS ?
eller er det kun selve pistolerne du sælger her i starten? :smil32


Tak skal du have.

Her til at starte med har jeg ikke tænkt mig at oprette alle reservedele som varenumre, men istedet lave et afsnit hvor man kan kontakte mig for pris og leveringstid.
Er det 0.18 eller 0.23 mm du skal bruge? Og skal du også bruge en ny nål?

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby SilverScreen » 09 May 2013 12:57

Bare et teknisk spørgsmål ; --- Den Stencil der hedder "Racing#1" synes jeg ser lidt skrøbelig ud. Godt nok er det et stærkt materiale, men ville Stencilen ikke holde bedre, hvis det var to stencil med hveranden række på hver ?
User avatar
SilverScreen
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 420
Joined: 08 Jun 2012 13:27

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby DamianDK » 09 May 2013 13:36

En ting Johansen83 jeg syntes at i din banner skulle give teksten en anden farve så man bedere kan se hvad der står.

Ha det sjovt mens du maler. http://www.damiandk.dk


........................................................................................................
User avatar
DamianDK
Super Poster
Super Poster
 
Posts: 236
Joined: 11 Dec 2012 11:25
Location: Stor København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby Johansen83 » 09 May 2013 14:30

SilverScreen wrote:Bare et teknisk spørgsmål ; --- Den Stencil der hedder "Racing#1" synes jeg ser lidt skrøbelig ud. Godt nok er det et stærkt materiale, men ville Stencilen ikke holde bedre, hvis det var to stencil med hveranden række på hver ?


Jeg synes ikke den er skrøbelig, men jeg har godt nok heller ikke prøvet at hive og flå i den (endnu). :hæhæhæ

DamianDK wrote:En ting Johansen83 jeg syntes at i din banner skulle give teksten en anden farve så man bedere kan se hvad der står.


Mener du slideshowet i toppen?

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby DamianDK » 09 May 2013 15:27

Johansen83 wrote:
SilverScreen wrote:Bare et teknisk spørgsmål ; --- Den Stencil der hedder "Racing#1" synes jeg ser lidt skrøbelig ud. Godt nok er det et stærkt materiale, men ville Stencilen ikke holde bedre, hvis det var to stencil med hveranden række på hver ?


Jeg synes ikke den er skrøbelig, men jeg har godt nok heller ikke prøvet at hive og flå i den (endnu). :hæhæhæ

DamianDK wrote:En ting Johansen83 jeg syntes at i din banner skulle give teksten en anden farve så man bedere kan se hvad der står.


Mener du slideshowet i toppen?


Ja

Ha det sjovt mens du maler. http://www.damiandk.dk


........................................................................................................
User avatar
DamianDK
Super Poster
Super Poster
 
Posts: 236
Joined: 11 Dec 2012 11:25
Location: Stor København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby Johansen83 » 16 May 2013 20:08

Så blev der tilføjet en ny airbrush pitol til sortimentet http://kustom.dk/index.php/badger/badge ... ome-detail

Hvis der er nogen der har erfaring med denne type pistol vil jeg meget gerne høre nærmere om hvad i synes om den :stortsmil

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby SilverScreen » 16 May 2013 23:48

Det ser vældigt godt ud, jeg undrer mig bare over det med "en-i-to", for mon ikke det ender med at du finder den kombinasion der passer dig bedst og så lader den blive som sådan ?

Jeg har et par Aztek som jo er en helt anden airbrush, men til den har man en række forskellige dyser og en række forskellige kopper som man så kan skifte rundt i. På den måde kan man sætte en helt fin dyse og en lille kop i eller en stor dyse og et bæger med farve og pistolen som sådan, er den samme, men -- og det synes jeg er vigtigt, for med Aztek kan man skifte dyse og kop på 10 sekunder.....

Og så synes jeg der er mening i det, for ikke bare duer det men reservedelene bliver samtidig billigere og når man kan skifte hele dyse systemet på en gang og sætte et helt nyt i så man får en pistol der er som ny istedet for at skulle fjerne to luft kapper og en bitte lille dyse som man nemt taber, --- og gør man det kan man ligesågodt lade være at lede for de er så små at man overser dem, ligegyldigt hvor godt man leder, ---- nej, jeg tror altså ikke på ideen med at en almindelig, altså tradisionelt bygget airbrush, egner sig til flere-i-en ideen --- så synes jeg pistolen skal være bygget med det for øje.

Men det ligner en god airbrush alligevel, så du finder nok den kombinasion der passer dig bedst ;))
User avatar
SilverScreen
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 420
Joined: 08 Jun 2012 13:27

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby Johansen83 » 17 May 2013 18:43

SilverScreen wrote:Det ser vældigt godt ud, jeg undrer mig bare over det med "en-i-to", for mon ikke det ender med at du finder den kombinasion der passer dig bedst og så lader den blive som sådan ?

Jeg har et par Aztek som jo er en helt anden airbrush, men til den har man en række forskellige dyser og en række forskellige kopper som man så kan skifte rundt i. På den måde kan man sætte en helt fin dyse og en lille kop i eller en stor dyse og et bæger med farve og pistolen som sådan, er den samme, men -- og det synes jeg er vigtigt, for med Aztek kan man skifte dyse og kop på 10 sekunder.....

Og så synes jeg der er mening i det, for ikke bare duer det men reservedelene bliver samtidig billigere og når man kan skifte hele dyse systemet på en gang og sætte et helt nyt i så man får en pistol der er som ny istedet for at skulle fjerne to luft kapper og en bitte lille dyse som man nemt taber, --- og gør man det kan man ligesågodt lade være at lede for de er så små at man overser dem, ligegyldigt hvor godt man leder, ---- nej, jeg tror altså ikke på ideen med at en almindelig, altså tradisionelt bygget airbrush, egner sig til flere-i-en ideen --- så synes jeg pistolen skal være bygget med det for øje.

Men det ligner en god airbrush alligevel, så du finder nok den kombinasion der passer dig bedst ;))


Jeg er helt enig i, at det ikke er en pistol man gider sidde og skifte dyse på hele tiden. Men det er da alligevel rart at have muligheden hvis behovet skulle opstå. Jeg har nogen Harder & Steenbeck pistoler som også er med selvcentrerende dyse så de er jo også meget nemme at skifte dyse/nål på, men alligevel gør jeg det aldrig selvom jeg har alle størrelserne der findes.

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Kustom.dk (webshop)

Postby SilverScreen » 17 May 2013 21:48

Det kommer jo næsten af sig selv, når dysen ikke skrues i men holdes ad dysekappen ned mod en O'ring at dyse systemet nemt kan designes selv cetrerende om det har så stor betydning ved jeg ikke ; mine Efbe har jeg jo i to udgaver, nemlig med skrue dyse altså det gamle design og med "stik-dyse, som er fuldstændig samme pistol men de har blot tilpasset en ny dyse der altså ikke skal skrues i, , ---- så på den måde kan alle de gamle Efbe med skrue dyse nemt ombygges til nye og moderne man skal blot købe en y dyse og nål plus et par ectra O'ringe, så er den hjemme.

Men jeg kender ikke forskel på de gamle og de nye dyser med Efbe, når jeg bruger dem.....Man kan så sige at Efbe er blandt de tyske fabrikker der stadig existerer og som har overlevet på et højt nivou af håndværk, --- der er jo virkelig tale om fin mekanik når man kan gøre det med dyserne, --- noget man næppe ville kunne gøre med gennemsnittet af de kinesiske, som iøvrigt såvidt jeg ved, alle er med skrue dyse. Jeg tvivler på at man kunne gøre med dem som man kan med Efbe. Men der er jo også en pris forskel jeg er for arogant til at nævne.
User avatar
SilverScreen
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 420
Joined: 08 Jun 2012 13:27

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests