Sign up and rules. /tilmelding og regler for konkurrencen.

Lav en konkurrence eller deltag i en.
(UK) Set up a competition or join one right here.

Re: Sign up and rules. /tilmelding og regler for konkurrence

Postby Ch-art » 31 May 2012 16:02

Fedt :-) det må være en nis der har puttet gave i din ordre :-)

Det med den sorte, det er fordi den er transparent :-) (er du sikker på den er sort og ikke sepia ) :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Sign up and rules. /tilmelding og regler for konkurrence

Postby bjørn » 31 May 2012 19:11

Ch-art wrote:Fedt :-) det må være en nis der har puttet gave i din ordre :-)

Det med den sorte, det er fordi den er transparent :-) (er du sikker på den er sort og ikke sepia ) :-)

først...takker mange gange for gaven, det varmer :nikogjay
2...om det er sepia eller hvad, det ved jeg ikke, det har samme farve som det svenskerne spytter ud alle vegne :mrgreen:
Se farven på økseskæret. :detrigtignok
Men ellers er det ikke meget jeg har malet med det, så i må vente lidt med svar, til jeg har leget lidt mere med det. :ugeek:
3...hvad er sepia :øjne det lyder som en græsk operasanger eller en gammel bil. :hæhæhæ (nåå det er rustfarve) :getheltgalt
der kommer nok en pin-up mere på, så jeg kan afprøve den nye transperante og maskingfilm samtidigt.
Det masking er meget tyndere end det rude halløj og det klistre næsten ikke, så det er lige noget jeg skal vende mig til, men det lover godt, det jeg har nået at lege med det. :tofingre

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Sign up and rules. /tilmelding og regler for konkurrence

Postby Ch-art » 31 May 2012 20:20

:suttefinger Velbekomme, er glad for du kan li det :-)

Sepia :-) Kig på bagsiden af den lille fine flaske, der står Illustration Sepia....eller Illustration Black :-) Jeg kan ikke huske hvad det er for en jeg har givet dig :-)

Sepia er en brun/sort farve som næsten bliver sort når man putter meget på. :juhuu :tøftøf

Hvis det ikke er en Illustration Sepia, så er det bare fordi det er transparent at du synes den ser brunlig ud. Transparente farver skal jo bygges op til deres farve, den er der ikke med det samme som med de opaque farver :-)

:superglad
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests