skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl. 18

Lav en konkurrence eller deltag i en.
(UK) Set up a competition or join one right here.

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Admin / Lars » 12 Dec 2012 07:50

Nå så kommer de tunge drenge på banen kan jeg se :julesmil . Super gode billeder begge 2.
Det her stemme haløj bliver svært. Skal vi ikke give stemmer til 1. 2. og 3. pladsen?

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Ch-art » 12 Dec 2012 08:10

ja det vil være godt med lidt retningslinjjer

jeg foreslår følgende til fremtidige konkurrencer

1: Man laver en 1,2,3 plads når man stemmer
2: man må ikke stemme på sig selv
3: Vi skal da have lavet en vandrepokal herinde til førstepladsen (mon ik lars kan fikse det)
4: man skal begrunde sit valg af pladser


Hvad siger i til det?

Jeg vil gerne ligge ud:

1: Johansen; jeg synes det er sjovt at se et skull der ik er normalt. :nikogjay :juleglad
2: sirKlint: det er flot du har nået at få malet både skull og det omkringværende :juleglad
3: Lars: den er sjov og glad og det er flot at du helt selv har lavet det hele selvom du synes der var "meget" der skulle skæres :julesmil
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby bjørn » 12 Dec 2012 09:53

haha...vi har samme smag heidi :julesmil
jeg vælger de samme og i samme rækkefølge :juhuu

Når i tager foto, så tænk på lyset. Det bedste er sollys, men det er ikke altid muligt at komme ud, så hvidt lys er bedre end led eller sparepære. Har du blits på, så dæk det til, når du har malet med trans-maling, det opdagede jeg på et tidspunkt, men der skal stadig være et godt lys på det man fotografere :julevink

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Admin / Lars » 12 Dec 2012 10:11

Det kan jo stadig nåes at være med i konkurrencen så jeg venter lidt med at stemme :jojo

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Ch-art » 12 Dec 2012 10:16

nå ja det os rigtig :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby sirklint » 12 Dec 2012 12:26

Admin / Lars wrote:Nå så kommer de tunge drenge på banen kan jeg se :julesmil . Super gode billeder begge 2.
Det her stemme haløj bliver svært. Skal vi ikke give stemmer til 1. 2. og 3. pladsen?



Okey hvad mener du så lige med de tunge drenge ???? jeg er ikke tung??? skal du rives rundt.. :bankibord

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby bjørn » 12 Dec 2012 17:13

Ups...det er da også rigtig lars. :oops:
Nu er vi andre også kommet lidt foran :stortsmil

klint...tror du også han mente tungnemme, men kun kunne stave til tunge :hæhæhæ
vi kilder ham næste gang vi møder ham. :stortsmil

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Admin / Lars » 12 Dec 2012 19:33

Du ligner jo bare en dreng med flapøre Sirklint :julesmil

Nå vi må til det.
Jeg syntes den er meget svær denne gang men mine favoritter er som følger:

1: Johansen: Jeg syntes du har fået en rigtig god 3D effekt med i billedet og så har jeg ikke set noget magen til før :juleglad
2: Heidi: Igen er der nogle rigtig fede 3D effekter i flammerne og en fed baggrund. Savner lidt mere arbejde med selve kraniet :juleglad
3: Sirklint og Per: Syntes i begge har fået rigtig godt fat i de flammer. Per, på dit savner jeg noget baggrund og angående dit Klint, så har jeg set det motiv malet alt for mange gang :juleglad

De gode tabere:
Bjørn: Du har din vanlige stil og det er rart at se. Det er nemt at se hvilke billeder du har malet. Sjovt med det Jing/Jang tema :suttefinger
Holm: Du er ved at få en god dybde i dine motiver :suttefinger

Fedt at se den store opbakning til konkurrencen, lad os blive ved med det :julesmil

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby sirklint » 12 Dec 2012 20:44

Jep så skal der stemmes

Da jeg ikke kan stemme på mig selv må det blive sådan her.

1: Johansen: Jeg syntes du har fået en fed 3D effekt , samt de små detaljer og high lights der for det til at lige marmor... kort og godt en klar vinder og så har du et bedre kamera end os andre. :julesmil
2: Heidi: du kunne også godt være en 1'er men syntes også der mangler lidt på selve kraniet... men din 3D effect er super
3: Per: Du er også nybegynder som jeg selv (hvor lang tid kan man kalde sig det??? :fløjte Syntes du har fået rigtigt godt fat i det og dine flammer er flotte, Savner lidt mere skygge effect og highlights i selve kraniet, du ved til at give den der super 3D ting.

Har valgt en ny strategi til næste kon... simpel .. er den jeg vil vinde... :hæhæhæ :hæhæhæ

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Johansen83 » 12 Dec 2012 21:10

Her kommer mine stemmer. Der kommer ikke så meget begrundelse da det meste allerede er sagt :julesmil

1. Sirklint. :suttefinger Rigtig gode flammer, dog synes jeg at tænderne er en anelse for hvide.

2. Heidi.

3. Per.

Sirklint, hvis mit kamera er bedre end jeres håber jeg ikke i har brugt for mange penge på det, da mit er taget med min telefon :græder :hvidtflag

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Admin / Lars » 12 Dec 2012 21:15

Jeg har lavet et lille vinder mærke der kommer til at stå uder bruger navnet på vinderen indtil næste konkurrence er overstået. Det ser sådan ud, og ovenover vil stå "vinder af konkurrence :-)"
Attachments
winner.png
winner.png (2.72 KiB) Viewed 16494 times

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby sirklint » 12 Dec 2012 21:29

Johansen83 wrote:Her kommer mine stemmer. Der kommer ikke så meget begrundelse da det meste allerede er sagt :julesmil

1. Sirklint. :suttefinger Rigtig gode flammer, dog synes jeg at tænderne er en anelse for hvide.

2. Heidi.

3. Per.

Sirklint, hvis mit kamera er bedre end jeres håber jeg ikke i har brugt for mange penge på det, da mit er taget med min telefon :græder :hvidtflag


Hmmm fatter minus har prøvet mobilors, og 3 forskellige foto dimser.... det må være bagrunden jeg maler på samt lyset... måske jeg skulle lægge klar lak på.. men tak for stemmen.. :julesmil :tofingre

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby sirklint » 12 Dec 2012 21:30

Admin / Lars wrote:Jeg har lavet et lille vinder mærke der kommer til at stå uder bruger navnet på vinderen indtil næste konkurrence er overstået. Det ser sådan ud, og ovenover vil stå "vinder af konkurrence :-)"




Kan man få med tilbage virkende kræft???? :hæhæhæ

Last edited by sirklint on 13 Dec 2012 15:02, edited 1 time in total.

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Admin / Lars » 13 Dec 2012 13:17

Nå det ser ud til det er Johansen83 der løber med sejren denne gang
Tillykke med sejren :pokalen

Image

Du har nu fået vinder mærket over din avatar :julesmil men husk det er kun til låns :stortsmil

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: skulls er dagens ret. skal være færdig onsdag d.12 kl

Postby Johansen83 » 13 Dec 2012 23:28

Jeg takker og bukker :superglad

Jeg prøver at gøre det til en vane at tage nogen progress billeder når jeg maler, jeg er bare ikke altid så god til at huske det. Men denne gang fik jeg taget et par stykker så dem får i lige med på vejen.
Attachments
20121210_221538.jpg
20121210_231059.jpg
20121211_223415.jpg
20121211_231713.jpg

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

PreviousNext

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests