hyggepjat

Er du nybegynder kan du vise din kunst og spørge om hjælp her.
(UK) If you are a newbie to airbrush you can post your art and get help here.

Re: hyggepjat

Postby Admin / Lars » 10 Dec 2012 19:29

Ham Dracula fidusen er god men den anden kan jeg ikke gi point for :klikklik

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 10 Dec 2012 20:12

den kompressortank bliver sleber over en af dagene og så kommer der noget helt andet på.
nogle heste på en græsmark med solnedgangen i baggrunden, ville se godt ud tror jeg. Måske et bjerg med sne på i den ene side. Nu ser vi hvad der falder ud af pistolen. :getheltgalt :stortsmil

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby Admin / Lars » 17 Dec 2012 12:15

Er der kommet noget nyt på den tank, du plejer jo at være hurtig med den pistol :julevink

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 17 Dec 2012 20:23

Nææ jeg er ved at opgive det. Det lort driller hele tiden og jeg har ikke råd til en ny kompressor lige nu. Jeg må ikke bruge den store, da den larmer :bankibord
Jeg har malet lidt, men der kommer snart mere vand end maling ud. :evil:
Tror jeg går over til fingermaling :hæhæhæ

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby Admin / Lars » 18 Dec 2012 08:08

Jeg har en kompressor du kan få Bjørn. Det er sådan en kina model hvor tanken er blevet pillet af.
Image
Den skulle egentlig ha været smidt ud men det er ikke sket endnu så hvis du kan bruge den har du dig en lille julegave :julesmil Den er trodsalt bedre end det badekar du bruger nu :hæhæhæ

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 18 Dec 2012 12:52

Det vil jeg meget gerne...Tak. :juhuu
Jeg har skilt den ad, men kan ikke finde nogen fejl ved den, men den laver så meget vand så jeg tror jeg sender den til afrika, så er der en landsby dernede der kan dyrke grønsager og de kan få bad 2 gange om dagen. :getheltgalt

nååå, men jeg fik da lavet lidt, eller prøvet på det.
Her en cykelvest til en af tøsserne, som selv cykler i skolen nu.
set forfra
Billede 966.jpg

og så bagfra
Billede 968.jpg

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby Admin / Lars » 18 Dec 2012 12:59

Selvom der vælter vand ud af kompressoren så kan du bare ikke lade være med at male, det er godt at se :suttefinger

Jamen det er fint med den kompressor, den får jeg sendt til dig så du kan nå at male lidt mere inden jul :nikogjay

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 18 Dec 2012 13:02

Jeg beder lige heidi om at give dig et kys på panden, for mig :julesmil :nikogjay

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby Admin / Lars » 22 Dec 2012 15:04

Har du fået liv i dyret så du kan få malet den ulv? :getheltgalt

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 22 Dec 2012 19:36

Admin / Lars wrote:Har du fået liv i dyret så du kan få malet den ulv? :getheltgalt

Øøe jeg skulle jo lige renovere den først. :nædu 2 skruer var skide skæve og knækkede da jeg ville skramme dem. Men så opdagede jeg heldigvis at membranen buede opad, så den måtte jeg lige hekse ned med varme og snilde og skifte de 4 møtrikker ud med nogle lige. Så nu køre den fantadisk...Tak. :nikogjay
Jeg har været på indkøb, eller rettere sagt, stået i kø, den halve dag og resten af min fritid var jeg en tur i jyderup og drille dem jeg mødte der. :julesmil
Så det er ikke blevet til noget maleri endnu. Nu har vi huset fuld af unger som er i overgear, noget med et træ der har pynt på, de snakker om at vi skal danse om det og så skal der ligge muresten under det. :hæhæhæ
Vi holder jul for dem imorgen. :stortsmil

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby sirklint » 23 Dec 2012 01:31

bjørn wrote:
Admin / Lars wrote:Har du fået liv i dyret så du kan få malet den ulv? :getheltgalt

Øøe jeg skulle jo lige renovere den først. :nædu 2 skruer var skide skæve og knækkede da jeg ville skramme dem. Men så opdagede jeg heldigvis at membranen buede opad, så den måtte jeg lige hekse ned med varme og snilde og skifte de 4 møtrikker ud med nogle lige. Så nu køre den fantadisk...Tak. :nikogjay
Jeg har været på indkøb, eller rettere sagt, stået i kø, den halve dag og resten af min fritid var jeg en tur i jyderup og drille dem jeg mødte der. :julesmil
Så det er ikke blevet til noget maleri endnu. Nu har vi huset fuld af unger som er i overgear, noget med et træ der har pynt på, de snakker om at vi skal danse om det og så skal der ligge muresten under det. :hæhæhæ
Vi holder jul for dem imorgen. :stortsmil



Jyderup.... hvad fanden laver du i min baghave????.. troede du var en af de skabs dansker fra det Jyske...

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: hyggepjat

Postby bjørn » 23 Dec 2012 09:46

Klint...jeg har et par kamerater der har costum colors i jyderup, dem var jeg lige oppe og besøge, da de havde åbent julehyggesalg. :julesmil
Jeg bor jo ikke så langt syd for jyderup, nemlig i Dianalund, jagtgudens by, men jeg har ikke mødt hende endnu. :fløjte Men jeg mødte maiken i jyderup, hvor hun var ude og lufte kærsten. :juleglad
Jeg kender et par vikinger i din by, Højby, men ellers køre jeg kun igennem den, når jeg skal op og fiske ved klint....øøe den gamle havn ved navn, klint. :avis

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: hyggepjat

Postby sirklint » 23 Dec 2012 13:04

Hmmm det er altså min KLINT... har fanget mange fine fisk der ude ... det er jo ikke mere end en rask løbe tur herfra..
Kender godt michael nede fra costum .. festlig fyr ham..

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests