??????????????

Er du nybegynder kan du vise din kunst og spørge om hjælp her.
(UK) If you are a newbie to airbrush you can post your art and get help here.

??????????????

Postby atti » 31 Mar 2012 23:01

Efterhånden er vi et par stk her ind på forum :suttefinger
Men vi er kun et par stk som deltager i debatter. Hver gan der kommer noget nyt er det fra Bjørn, Marvel, Ch og mig hvordan kan det være :nejnej
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: ??????????????

Postby bjørn » 31 Mar 2012 23:12

Af dem du nævnte, maler halvdelen :avis
resten er fortvivlet og ved ikke om de skal male eller læse, så de når ikke at male, da de jo læser dette her :hæhæhæ

Nej..sådan er det bare atti. Nogen køber en cykel og efter at den har stået ubrugt i skuret i 5 år, så ryger den ud og ind kommer måske en kano, som får samme tur.
Det skal vi nok ikke tænke så meget over, det gjorde jeg også i starten, men har opgivet at finde svaret på det :tofingre

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: ??????????????

Postby Marvel » 31 Mar 2012 23:13

Tror meget af det skyldes at folk tit og ofte har andet at se til i det daglige :-)

Det kan også være at nogle er startet op med det her airbrush, og måske sidder lidt fast ved et problem med det, men så ikke føler at de kan spørge til råds.
Men alle kan spørge om alt, der er intet der er så småt at det ikke kan spørges om, og få et svar på, vi hjælper gerne alt det vi kan, hvor vi kan :-)

Men ja, du har ret, det er oftest os :-)

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: ??????????????

Postby bjørn » 31 Mar 2012 23:21

Jeg er i en mc klub med over 1000 medlemmer og der er det også kun et fåtal der siger noget.
I odense er der en frygtelig larm....jeg så en dødsannonce, ruth har endeligt fået fred...hun boede i odense...så der må have været meget larm der. :græder
Nåå det var et sidespring, som konen ynder at sige. :ohnej

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: ??????????????

Postby atti » 31 Mar 2012 23:25

bjørn wrote:Af dem du nævnte, maler halvdelen :avis
resten er fortvivlet og ved ikke om de skal male eller læse, så de når ikke at male, da de jo læser dette her :hæhæhæ

Nej..sådan er det bare atti. Nogen køber en cykel og efter at den har stået ubrugt i skuret i 5 år, så ryger den ud og ind kommer måske en kano, som får samme tur.
Det skal vi nok ikke tænke så meget over, det gjorde jeg også i starten, men har opgivet at finde svaret på det :tofingre

Jeg maler når jeg har lyst og overskud bjørn kender mig selv begynder jeg på noget som jeg ikke har lyst til så bliver resultatet efter det :gakgak :hæhæhæ
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: ??????????????

Postby Marvel » 31 Mar 2012 23:31

bjørn wrote:Jeg er i en mc klub med over 1000 medlemmer og der er det også kun et fåtal der siger noget.
I odense er der en frygtelig larm....jeg så en dødsannonce, ruth har endeligt fået fred...hun boede i odense...så der må have været meget larm der. :græder
Nåå det var et sidespring, som konen ynder at sige. :ohnej


Lige præcis, og sådan tror jeg det altid vil være :-) men som du selv er inde på, jo flere der maler, jo flere kommentarer osv vil der også dukke op :-)

Og nu går vi den søde tid i møde, med varme, sol og let påklædte ...... Og ja, så er der grillen der skal tændes op, forvarmes så den er glødende til når svigermor kommer til skt. hans :hæhæhæ

Atti:

Fuldstændig enig, jeg skal også være oplagt, ellers bliver det kun noget halvhjertet juks :-) Det ved fruen :hæhæhæ

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: ??????????????

Postby Admin / Lars » 31 Mar 2012 23:38

Jeg ved der er mange der læser med herinde så der skal nok komme flere på banen inden længe. Trafikken her på siden stiger fra dag til dag så det går helt sikkert den rigtige vej :nikogjay

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: ??????????????

Postby bjørn » 31 Mar 2012 23:39

Sådan tror jeg de fleste har det atti, det er derfor de ikke rigtig kommer med noget. Mange har nok at se til i det daglige og pludseligt er det jul igen.
Der er som ikke noget ondt i det.
Jeg roder med en vindmølle sammen med en anden. Han skal sparkes igang hver anden gang, men så køre han også. Sådan havde jeg det også får et års tid siden. Var marvel ikke kommet ind på banen, så var jeg nok stoppet, men vi fandt et ping pong system, som hev den ene eller den anden op hele tiden. Faktisk tror jeg at mange mangler en at læne sig lidt op af i starten. Jeg ved det ikke. Mange går død på grund af et lille problem, men som kan virke stort, når man ikke ved bedre.
Og så snakker jeg også meget. Nogen siger meget og andre siger ikke så meget, sådan er vi så forskelige.

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: ??????????????

Postby Marvel » 31 Mar 2012 23:40

Og set i lyset af de seneste reklamer, så skal der nok komme skub i det :-)

Dejligt at se og følge med i den entusiasme, gejst og arbejde der bliver lagt for dagen for at fremme både forummet, men så sandelig også shoppen og CH's biz :-)

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: ??????????????

Postby bjørn » 31 Mar 2012 23:47

jeg synes i fare ind og ud :øjne man kan godt være på også når man har skrevet noget, man behøver da ikke gå ud hver gang og så ind igen :øjnekører :smæk
:hæhæhæ :hæhæhæ

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: ??????????????

Postby atti » 31 Mar 2012 23:50

Nu som i ved er jeg rimlig ny her ind, men har lagt mærke til at der er kommet mange efter mig :suttefinger De presentere sig smider en eller to billeder op så det var det, så ser du næsten ikke mere til dem :nejnej Et eller andet sted syntes jeg at det er trist :-( Vi er jo så forskelige og hver enkelt har garanteret et eller andet som vi alle kan lære af og det viden kunne være rart at dele med hinanden :suttefinger indenfor faget det er det jeg efterlyser :græder
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: ??????????????

Postby Marvel » 31 Mar 2012 23:51

He he, følger lige med i de andre opslag også, så skifter lige lidt rundt i det :-)

Men du har ret, man kan sagtens blive hængende :-)

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: ??????????????

Postby atti » 31 Mar 2012 23:59

bjørn wrote:jeg synes i fare ind og ud :øjne man kan godt være på også når man har skrevet noget, man behøver da ikke gå ud hver gang og så ind igen :øjnekører :smæk
:hæhæhæ :hæhæhæ

Nu er vi jo heller ikke så gamle Bjørn så vi har kondi til det :gakgak :stortsmil
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: ??????????????

Postby bjørn » 01 Apr 2012 00:05

atti wrote:Nu som i ved er jeg rimlig ny her ind, men har lagt mærke til at der er kommet mange efter mig :suttefinger De presentere sig smider en eller to billeder op så det var det, så ser du næsten ikke mere til dem :nejnej Et eller andet sted syntes jeg at det er trist :-( Vi er jo så forskelige og hver enkelt har garanteret et eller andet som vi alle kan lære af og det viden kunne være rart at dele med hinanden :suttefinger indenfor faget det er det jeg efterlyser :græder

Vi kan vist ikke være mere enige :suttefinger
Jeg sidder også somme tider og tænker på, hvad gik det lige ud på, var det en slags reklame.
Personligt så maler jeg en masse pladder, men jeg lære af det på samme tid.
Mange falder fra igen, da de ikke kan få det til at ligne en million med det samme, de opgiver. Nogen maler kun flammer eller uhyre eller hvad ved jeg, men glemmer at lege med det. De vil tjene penge på det, men opdager så, at det rækker deres talent vist ikke til og så opgiver de det. Det er synd. Det er mange gange de skæve vinkler der siger mere end et rigtig godt billede. Det er lige som kunst. De billeder hvor man kan se hvad det forstiller, de koster ikke så meget, hvor det med 2 røde streger og 1 blå dut koster en formue. :jojo
Det er også skide skægt at løbe på skøjter og det ser så let ud når de andre gør det, men efter 3 ture i asfalten, så gider man ikke det mere og så bliver man aldrig god til det. Derfor er kritik af billederne også en knivsæg. Nogen bliver sure og andre blive glade for det der bliver sagt. Alle gør det jo for at hjælpe den anden videre, men det er ikke altid det bliver forstået sådan og så opgiver de. :ævle

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: ??????????????

Postby atti » 01 Apr 2012 00:15

bjørn wrote:
atti wrote:Nu som i ved er jeg rimlig ny her ind, men har lagt mærke til at der er kommet mange efter mig :suttefinger De presentere sig smider en eller to billeder op så det var det, så ser du næsten ikke mere til dem :nejnej Et eller andet sted syntes jeg at det er trist :-( Vi er jo så forskelige og hver enkelt har garanteret et eller andet som vi alle kan lære af og det viden kunne være rart at dele med hinanden :suttefinger indenfor faget det er det jeg efterlyser :græder

Vi kan vist ikke være mere enige :suttefinger
Jeg sidder også somme tider og tænker på, hvad gik det lige ud på, var det en slags reklame.
Personligt så maler jeg en masse pladder, men jeg lære af det på samme tid.
Mange falder fra igen, da de ikke kan få det til at ligne en million med det samme, de opgiver. Nogen maler kun flammer eller uhyre eller hvad ved jeg, men glemmer at lege med det. De vil tjene penge på det, men opdager så, at det rækker deres talent vist ikke til og så opgiver de det. Det er synd. Det er mange gange de skæve vinkler der siger mere end et rigtig godt billede. Det er lige som kunst. De billeder hvor man kan se hvad det forstiller, de koster ikke så meget, hvor det med 2 røde streger og 1 blå dut koster en formue. :jojo
Det er også skide skægt at løbe på skøjter og det ser så let ud når de andre gør det, men efter 3 ture i asfalten, så gider man ikke det mere og så bliver man aldrig god til det. Derfor er kritik af billederne også en knivsæg. Nogen bliver sure og andre blive glade for det der bliver sagt. Alle gør det jo for at hjælpe den anden videre, men det er ikke altid det bliver forstået sådan og så opgiver de. :ævle

Jo Jo men det er folks eget problem, har altid fået at vide at erlighed kommer man længst med og hvis man ikke kan tåle at høre sandheden så skal man ikke spørge andres mening :nejnej og folk har jo sel øjne de kan da selv se, når jeg laver noget så kan jeg selv se om jg har været heldig eller uheldig med resultatet :ohnej
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Next

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest