Øje

Er du nybegynder kan du vise din kunst og spørge om hjælp her.
(UK) If you are a newbie to airbrush you can post your art and get help here.

Re: Øje

Postby Dalle » 22 Sep 2012 14:41

Ch-art wrote:nej den er bestemt ikke for leverpostejfarvet, nærmest stadig lidt for lyserød :-)


En hudfarve ER meget kedeligt når man blander den og sprayer den på, men når man så ser den sammen med alt det andet ser den rigtig ud :-)


var bare bange for at overdrive,, men ok jeg giver den en lille bitte smule grøn mere.

skal du sige vi er kedelige at se på,,, hva!! :getheltgalt

Elsker at luft børste høhø
User avatar
Dalle
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 77
Joined: 14 Sep 2012 21:22

Re: Øje

Postby bjørn » 22 Sep 2012 16:41

Man skal lige huske på at der er forskel på skærmeopløsningerne og billederne man tog. Mange gange ser tingene anderledes ud i virkeligheden, end de gør her på skærmen.
Har selv lavet noget jeg synes var rigtig flot, men da det kom på skærmen, så var der en masse på som man ikke bare lige kunne se i virkeligheden. Bare så i har det i baghovedet, da man ellers hurtigt kan komme til at snakke forbi hinanden :tofingre

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Øje

Postby Ch-art » 22 Sep 2012 17:57

lige præcis :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Øje

Postby Dalle » 22 Sep 2012 19:32

bjørn wrote:Man skal lige huske på at der er forskel på skærmeopløsningerne og billederne man tog. Mange gange ser tingene anderledes ud i virkeligheden, end de gør her på skærmen.
Har selv lavet noget jeg synes var rigtig flot, men da det kom på skærmen, så var der en masse på som man ikke bare lige kunne se i virkeligheden. Bare så i har det i baghovedet, da man ellers hurtigt kan komme til at snakke forbi hinanden :tofingre



du har fuldstændigt ret,, men stadigt intet Dru Blairværk jeg har lavet,, men sjovt nok tænkte jeg egenligt det samme, for synes faktisk den lyserøde er værrere på billedet end i virkeligheden,, burde nok tage et billede med det gode kamere,, det får det til at se lidt mere naturlig ud. tak for tippet ;)

Elsker at luft børste høhø
User avatar
Dalle
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 77
Joined: 14 Sep 2012 21:22

Re: Øje

Postby bjørn » 22 Sep 2012 20:11

Det kan være et nok så godt kamera du bruger, men hvis den skærm det skal vises på, ikke er så god, så kan det være det samme. :suttefinger
Jeg plejer gerne at sige til, hvis jeg synes det ser bedre ud i virkeligheden, så ved de fleste hvad der menes med det...uden at der er noget ondt i det...hvis du ved hvad jeg mener :getheltgalt

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Øje

Postby Dalle » 22 Sep 2012 20:24

bjørn wrote:Det kan være et nok så godt kamera du bruger, men hvis den skærm det skal vises på, ikke er så god, så kan det være det samme. :suttefinger
Jeg plejer gerne at sige til, hvis jeg synes det ser bedre ud i virkeligheden, så ved de fleste hvad der menes med det...uden at der er noget ondt i det...hvis du ved hvad jeg mener :getheltgalt



ja du har ret, og forstår udemærket hvad du mener ;)

men glæder mig til at male på en jævn overflade, sikker på det vil blive noget bedre :))

har faktisk malet en ugle der var 1/10 mm, og man kunne se det var en ugle.

Elsker at luft børste høhø
User avatar
Dalle
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 77
Joined: 14 Sep 2012 21:22

Re: Øje

Postby bjørn » 22 Sep 2012 23:00

Hvis du har mulighed for det, så få fat i en køleskabsdør. De er pulverlakerede og sådan en kan du skære op i 60x40 eks v. Når du så er færdig med at male og har taget billeder af det, så vask det hele ud og start på noget nyt. :detrigtignok :suttefinger
På sådan en plade, kan du også bruge magnetter til at holde dine stencil og afdækning :stortsmil
du kan finde dem til gratis afhentning i den blå avis. :klikklik

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Øje

Postby Dalle » 23 Sep 2012 01:42

bjørn wrote:Hvis du har mulighed for det, så få fat i en køleskabsdør. De er pulverlakerede og sådan en kan du skære op i 60x40 eks v. Når du så er færdig med at male og har taget billeder af det, så vask det hele ud og start på noget nyt. :detrigtignok :suttefinger
På sådan en plade, kan du også bruge magnetter til at holde dine stencil og afdækning :stortsmil
du kan finde dem til gratis afhentning i den blå avis. :klikklik



hold da op, det er sgu da skide smart :))

Elsker at luft børste høhø
User avatar
Dalle
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 77
Joined: 14 Sep 2012 21:22

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests