lidt blandet

Her kan du vise dine færdige airbrush motiver frem.
(UK) The place to show your finished airbrush work.

lidt blandet

Postby bjørn » 05 Feb 2012 17:12

Det er ren hygge at male
Billede 602.jpg

Billede 596.jpg

Billede 589.jpg

Billede 234.jpg

Billede 247.jpg

Billede 299.jpg

Billede 332.jpg

Billede 331.jpg

Billede 353.jpg

Billede 373.jpg

Billede 413.jpg

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: lidt blandet

Postby bjørn » 05 Feb 2012 17:22

Billede 566.jpg

Billede 565.jpg

Billede 477.jpg

Billede 470.jpg

Billede 539.jpg

Billede 480.jpg

Billede 485.jpg

Billede 492.jpg

Billede 495.jpg

Billede 530.jpg

Billede 556.jpg

Billede 562.jpg

Billede 548.jpg

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: lidt blandet

Postby Ch-art » 05 Feb 2012 17:39

Hej

Super fedt at se nogle begynder ting som alle kan forholde sig til for alle har været her. Det er 3 gang jeg prøver at få svaret igennem så hvis det kommer 2 andre gange er du bare heldig :o

Når du bruger stencil er det en god ide at bruge stencil til halvdelen eller mindre og så frihåndenresten ind. Publikums øjne skal nok sørge for at gøre billedet sammenhængende.

Det ser ud til, på dine streger, at dit arbejdstempo skal være højere, altså hurtigere strøg når du maler. Ofte når man maler kan man se på stregen om man har koncentreret sig for meget om lave "jævne" streger, og så sker det modsatte, de bliver bølgede og "panik-lige"

Det er fedt at se at du har mod på at male mennesker det er svært, men bliv ved for jeg tror du kan blive god. Når du lave skygger som kindben, ribben, ved bryster og lignende så prøv og brug en farve der kun er 1 tone mørkere end resten af kroppens farve, skygger er synlige, men usynlige, jeg er sikker på du ved hvad jeg mener.

Jeg syes du skal prøve at fokusere på at blive sej til personer for du har en god start allerede.

Forresten, jeg glemte noget i min mail til dit spørgsmål. 80% airbrush minimum, de 20 % kan være gibs, bladguld, pensel og maling, eller hvad nu fantasien synes :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: lidt blandet

Postby bjørn » 05 Feb 2012 18:05

Takker :D
Jeg bruger kinapistoler, så jeg må arbejde i det tempo, de arbejder i. ;) Men jeg forstår hvad du mener.
Kan godt lide at blande det lidt, så bliver man ikke træt af det.
Det med øjne i forhold til læber og næse er nok det sværste, så jeg snyder. Da jeg ikke kan tegne, så må man bruge firkanter..
Fotolommer i A4 er rigtig gode til det. lav et mål på eks 3 m2 cm eller hvad man nu vil. Så kommer man det ind i lommen, som man vil lave efter. Tag så et stykke papir og lav 4 kanter med meget let hånd på ca 6 m2 cm og så bare tegne det man ser i hver felt. Det er let og det bliver en hel sport når man kommer igang.
Håber at det kunne forståes

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: lidt blandet

Postby BlitzKo » 06 Feb 2012 13:21

Det ser slet ikke så tosset ud og man kan tydeligt se at dine evner flytter sig. Syntes specielt dine ure er blever rigtig fine.
User avatar
BlitzKo
 
Posts: 66
Joined: 08 Nov 2011 15:09

Re: lidt blandet

Postby bjørn » 06 Feb 2012 19:14

Takker :D
De ure er også rigtig sjove at lave. Jeg køber dem i ikea ca 10- 15 kr stk. og så er det en sjov personlig gave man kan aflever til dem man holder af.
Mange af billederne er noget jeg kalder afstressning. Bare male noget efter fantasien, så kommer det gode humør frem.
Jeg gemmer dem alligevel. Det er kun fantasien der sætter grænser. :P

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: lidt blandet

Postby Marvel » 13 Feb 2012 08:24

Det er rigtige gode billeder du har fået lavet :D

Nu bruger du de der kina-pistoler, hvilket også er rigtig fint til at starte op på osv.. Men der er en pistol der er bedre at starte med, det er den der NEO for Iwata. Du har meget bedre kontrol over den, meget pænere flow i malingen, nem at rengøre også, sammenlignet med de der kina-pistoler som jeg også startede med, men hurtigt gik væk fra igen for der er for mange frustrationer over deres "dårligdom" :D

Håber du vil overveje at opgradere udstyret med nogle bedre pistoler, det hjælper samtidig også med at opnå større højder med hensyn til ens malerier :D

Det er godt at male for hyggens skyld, og af fri fantasi, det er nærmest terapeutisk :D

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark


Users browsing this forum: No registered users and 3 guests