A3D galleri

Her kan du vise dine færdige airbrush motiver frem.
(UK) The place to show your finished airbrush work.

Re: A3D galleri

Postby f.holm » 26 Sep 2012 10:40

respekt

jeg har spruttet i dag
User avatar
f.holm
Super Poster
Super Poster
 
Posts: 171
Joined: 29 Jul 2012 12:58

Re: A3D galleri

Postby bjørn » 26 Sep 2012 11:31

Sjovt at se den udvikling du har gennemgået med de billeder :juhuu
Det er altid sjovt at se tilbage, men der var udstyret jo også noget andet. Kan du mærke forskellen på det. :?: eller huske det. :hæhæhæ

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: A3D galleri

Postby ThomasA3D » 26 Sep 2012 11:56

Det er faktisk lidt sjovt, for udstyret har været det samme hele vejen igennem - bortset fra det seneste kranie billede.
Jeg har haft et par forskellige Meiji airbrushes som jeg stadig bruger (jeg TROR det er Iwata pistoler, blot med andet navn...).
Overfladerne har selvfølgelig varieret - papir/metal/hjelme/modelbiler! mfl. og farverne har været forskellige - Gouache og Magic Ink til papir og autolak til hjelme/modeller/MCer.
Jeg er uddannet reklametegner og har nu eget 3D/animation/retouch firma og har ikke lavet ret meget airbrush de seneste 10-15 år.
Men en forespørgsel på en Harley-lakering og muligheden for at kunne få fat i gode vandbaserede airbrush farver, skabeloner mv. fik tingene til at falde på plads igen.
Så det seneste halve år har jeg investeret i en del udstyr, DVDere mv. og føler selv at jeg har lært mere på 6 måneder end de foregående 25 år ved at følge DVDere, youtube videoer mv.
Fedt at finde gnisten igen!!!

ThomasA3D
www.a3d.dk
User avatar
ThomasA3D
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 138
Joined: 08 May 2012 11:36
Location: Randers

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests