Gokart hjelme

Her kan du vise dine færdige airbrush motiver frem.
(UK) The place to show your finished airbrush work.

Gokart hjelme

Postby Johansen83 » 07 Mar 2015 22:10

Hey alle sammen.
Har holdt en lille pause fra malingen men er nu så småt kommet igang igen. Det sidste stykke tid har jeg malet lidt på et par gokart hjelme til to brødre. De har selv stået for det meste af designet, men jeg er selvfølgelig også kommet med lidt input om hvad der er en god ide og hvad der ikke er. De er meget meget inspireret af Lewis Hamilton's hjelm.
Attachments
OS-1-lille.jpg
OS-2-lille.jpg
OS-3-lille.jpg
MS-1-lille.jpg
MS-2-lille.jpg
MS-3-lille.jpg

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Gokart hjelme

Postby Admin / Lars » 09 Mar 2015 07:47

De er blevet super flotte og jeg kan rigtig godt lide dine små skygger, det giver en god dybde. :suttefinger
Hvor mange timer har du ca. brug på dem, det ser ud som om der er gået en hel del tid med diverse afdækning :smæk

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: Gokart hjelme

Postby Johansen83 » 09 Mar 2015 14:36

Admin / Lars wrote:De er blevet super flotte og jeg kan rigtig godt lide dine små skygger, det giver en god dybde. :suttefinger
Hvor mange timer har du ca. brug på dem, det ser ud som om der er gået en hel del tid med diverse afdækning :smæk



Mange tak skal du have.
Jeg ved ikke præcis hvor lang tid jeg har brugt. Jeg har haft dem siden midten af januar og kom ikke igang med dem med det samme. Jeg har ikke malet på dem hver dag, men kun lige når der var nogen timer til overs. Ja du har ret i, at der har været MEGET afdækningsarbejde og det har også været det der har taget længst tid. Til at starte med var jeg heller ikke helt tålmodig nok fra jeg havde malet til jeg dækkede af igen, men det lære man jo på den hårde måde. Designet var heller ikke 100% på plads da jeg startede så der var også lidt der blev lavet om og ændret undervejs. Jeg malede den hvide først og så tog den grå kun en brøkdel af tiden i forhold til.

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København

Re: Gokart hjelme

Postby bjørn » 11 Mar 2015 17:22

De er flotte. :suttefinger
Dragen er flot, men jeg synes hesten er bedre. :drinks
De ottekanter er det med at hole tungen lige i munden. :taunt :stortsmil

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Gokart hjelme

Postby Johansen83 » 13 Mar 2015 22:32

Tak Bjørn :jojo

User avatar
Johansen83
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 407
Joined: 15 Apr 2012 18:32
Location: København


Users browsing this forum: No registered users and 6 guests