Lyn projekt hjelm

Igangværende projekter.
(UK) Let us see how it goes with your art.

Lyn projekt hjelm

Postby Ch-art » 11 May 2015 11:29

Den mindste holder ATV fødselsdag på lørdag så igår kom jeg lige i tanke om lige at lave en hjelm til min bror bare for sjov, han blev kaldt "snaltes" da han var barn og han kunne ikke sige styrthjelm men sagde "dydydm"

Mit masking kunne af en mærkelig grund ikke sidde fast selvom jeg lige havde tørt det over med rensebenzin så det blev herre grimt så det måtte lige rettes :-)

Mon ikke der også kommer lidt hotrod sparkle på den :-)
Attachments
image.jpg
image.jpg
image.jpg
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Lyn projekt hjelm

Postby Jgs33 » 11 May 2015 12:06

Ser fedt ud.

Hvordan laver du de bogstaver. Jeg går ud fra at det er med maskingtape ?. Men hvordan er fremgangs måden. Er det med en plotter eller ?.

Mvh jesper
User avatar
Jgs33
Cool Junior User
Cool Junior User
 
Posts: 37
Joined: 14 Mar 2015 20:46

Re: Lyn projekt hjelm

Postby michael j » 11 May 2015 13:03

Ser sku god ud heidi :juhuu
User avatar
michael j
The Quiet Type
The Quiet Type
 
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2015 23:11
Location: Gandrup

Re: Lyn projekt hjelm

Postby Ch-art » 11 May 2015 13:16

Takker :-)

Det var med en plotter men det masking film der blev skåret med den ville ikke sidde fast så derfor det vilde underspray, så for at rette det måtte jeg tage noget nyt maskingfilm og skære det i hånden og fixe det. Selvom det er samme maskingfilm der er brugt både til plotteren og det jeg skar i hånden så hang det jeg skar i hånden bedre fast end det der var skåret på plotteren...
Fremgangsmåde; jeg sleb hjelmen med korn 400, tørrede den af med rensebenzin og gav den hvid sealer. Derefter malede jeg det hele sort, så malede jeg bogstaverne hvide, så orange og så fadede jeg bare den røde på. :-) meget enkelt og nemt men har kun lige et par timer til at bruge på den så det kunne ikke blive så detaljeret :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Lyn projekt hjelm

Postby Ch-art » 15 May 2015 15:02

Den har fået et drys af hotrod sparkle feen og lidt lak :-) Afdækningen gik lidt hurtigt og useriøst så det må så bide mig i r.... nu men jeg overlever :-) Det får lidt sort tusch :-)

https://youtu.be/Cvh4f6ayf0w


Og jeg har fået malet mine negle med airbrush så de passer til hjelmen :-) (de skal lige være HELT tørre før jeg kan lave kanterne pæne) :-)
Attachments
image.jpg
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Lyn projekt hjelm

Postby Kenneth » 15 May 2015 20:17

det med at det ikke vil hæfte... tror tror og uden noget at ha det i....

det klister de bruger på nogen ting ligger og bliver "for gammel" men hvis man tager nogen lag ind, har ilten ikke gjort det træt... andre med samme fornemmelse ? :hmm
User avatar
Kenneth
Active Poster
Active Poster
 
Posts: 102
Joined: 03 Jun 2012 23:07

Re: Lyn projekt hjelm

Postby michael j » 15 May 2015 22:16

Hehe de er blevet frække de negle heidi :slask
User avatar
michael j
The Quiet Type
The Quiet Type
 
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2015 23:11
Location: Gandrup


Users browsing this forum: No registered users and 5 guests