Galleri fra nystartet :-)

Er du nybegynder kan du vise din kunst og spørge om hjælp her.
(UK) If you are a newbie to airbrush you can post your art and get help here.

Galleri fra nystartet :-)

Postby Mads » 08 Sep 2015 21:29

Hej allesammen. :-)

Nu har jeg kigget lidt frem og tilbage på jeres super fine billeder og tog modet til selv og bidrage.

Vil meget gerne høre hvad I tænker om billederne, og kom endelig med en masse konstruktiv feedback, da jeg stræber efter og blive bedre og lære alt hvad jeg overhovedet kan. Må nok erkende det her airbrush virkelig har taget mig med storm! :-D

Mvh Mads
Attachments
image.jpg
image.jpg
image.jpg
User avatar
Mads
Registrated user
Registrated user
 
Posts: 3
Joined: 07 Sep 2015 16:51

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Admin / Lars » 09 Sep 2015 10:07

Hej Mads,
velkommen til forum :jojo

Nummer 2 billede har jeg da vist set før :klikklik
Det ser godt ud det du laver og det ser ud til du er ved at have styr på pistolen.

Der er dog 1 ting du skal arbejde med og det er det der med du tegner med pistolen som om det er en blyant. Det er en typisk begynder fejl som stort set alle laver så det er ikke kun dig :stortsmil
Prøv at bevæge pistolen noget hurtigere når du malet ligesom når du bruger en spraydåse. Det er svært at styre og ramme de rigtige steder i starten men du kommer hurtigt efter det.

Du kan også øve dig i at lave lange lige streger og cirkler

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Mads » 09 Sep 2015 15:49

Hej Lars.
Tak for svaret. Høhø ja det billede er du nok lidt bekendt med :-P
Jeg kan sagtens nikke genkendende til, det du skriver med at jeg bruger den som en blyant. Kan du fortælle mig, hvor på billedet det tydeligt ses, så jeg har en bedre fornemmelse af, hvad det er jeg skal bevæge mig væk fra? :-)

Mvh
User avatar
Mads
Registrated user
Registrated user
 
Posts: 3
Joined: 07 Sep 2015 16:51

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Big Dane » 10 Sep 2015 11:46

Hej Mads.
Jeg synes egentligt du er kommet meget godt efter det. Især underlæben på din Joker fungerer rigtigt godt med kombinationen af skygge og den fine antydning af highlight. Det giver en god fornemmelse af lysinfaldet. Også manken på løven kan jeg godt lide. Det er ikke nemt at lave de hurtige lange strøg, og få dem lagt hvor man gerne vil, men det synes jeg også du har ramt godt.
Derudover, er der de ting som Lars skriver, men det ser ud til at du har fint styr på pistolen, så detaljerne skal nok komme i takt med øvelsen. Keep up the good work!
User avatar
Big Dane
 
Posts: 205
Joined: 09 Dec 2011 01:11
Location: Fyn (DK)

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Mads » 10 Sep 2015 21:12

Hej BIg Dane.
Mange tak for svaret! Jeg er gået i gang med og studere hos ham Airbrushtutor på youtube. Er nogle andre kunstner som i kan anbefale, jeg lige skal give et kig på? :-)
Mvh
User avatar
Mads
Registrated user
Registrated user
 
Posts: 3
Joined: 07 Sep 2015 16:51

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Admin / Lars » 11 Sep 2015 06:17

Prøv også at kigge på Mike Lavallee, Ed Hubbs, Craig Fraser og ikke Mindst Mesteren ham selv, Dru Blair :jojo

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: Galleri fra nystartet :-)

Postby Big Dane » 11 Sep 2015 12:25

Det kommer lidt an på hvilken retning du gerne vil i. Hvis det er fotorealisme du gerne vil, så er Dru Blair den ubestridte mester, og endda god til at lære fra sig. (Jeg var med på et af Airbrush-shops kurser hvor han underviste. Kan KLART anbefales, og han kommer vist igen til foråret)
Hvis du, som jeg, er mere til automotive, og hele custom-kulturen, er min favorit klart Mike Lavallee. - Hvad real fire angår er han for vild! Klart uovertruffen! (Ham har Airbrush-shop også haft inviteret herover, og jeg var så heldig, også at være med her . Nogle vildt lærerige dage.)
Jeg startede med et af Heidi's kurser, hvor man har hende helt på egen hånd, og tager udgangspunkt i det niveau man ligger på, og så lærer hun dig de grundlæggende teknikker. Hun er vildt dygtig!
User avatar
Big Dane
 
Posts: 205
Joined: 09 Dec 2011 01:11
Location: Fyn (DK)


Users browsing this forum: No registered users and 7 guests