MG- Galleri

Her kan du vise dine færdige airbrush motiver frem.
(UK) The place to show your finished airbrush work.

Re: MG- Galleri

Postby Marvel » 25 Feb 2012 14:01

Det er nogle rigtige gode billeder/malerier du har fået lavet :D

Svejserhjelmen kan jeg godt lide, det ser rigtig godt ud med de "flammer" på, og samtidig godt at konturerne er fulgt rundt med de "flammer" :D

Rigtig fedt er det med det der "Simon" billede, super godt at kombinere forskellige måder at male på sammen til et færdigt produkt :D

Modelbilerne er også et rigtig fedt træk synes jeg, knægten er garanteret glad for hans bil med flammerne :D

Ser frem til at se mere af dit kunst :D

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: MG- Galleri

Postby bjørn » 25 Feb 2012 17:31

Det er flot det du laver, du er bare god til det :D
Den bil ide, den stjal jeg lige så stille til det ene barnebarn og det var godt.
Kan du få det til at arbejde sammen uden at det krakkelere/gryner, når du både maler med acryl og AA :?:

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: MG- Galleri

Postby BlitzKo » 28 Feb 2012 08:23

Det ser rigtig godt ud det du får lavet, specielt den med Simon på den er pisse fed :D
User avatar
BlitzKo
 
Posts: 66
Joined: 08 Nov 2011 15:09

Re: MG- Galleri

Postby MG- » 07 Mar 2012 21:01

:nikogjay tusinde tak! Jamen lige for at besvare om airbrush og acryllen ikke krakkelere når de males samme sted. Jeg sørger bare for at hvis acryllen skal være i bunden, kommer jeg ikke så tygt lag på. Og hvis acryllen skal i top, så kan den sagtens ligge i tykke lag og formes. Jeg har umiddelbart ingen problemer haft med det. :) :getheltgalt :suttefinger
User avatar
MG-
 
Posts: 25
Joined: 15 Dec 2011 13:37

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest