Hej allesammen!

Er du nybegynder kan du vise din kunst og spørge om hjælp her.
(UK) If you are a newbie to airbrush you can post your art and get help here.

Re: Hej allesammen!

Postby Big Dane » 01 Mar 2012 23:34

BlitzKo wrote:Sammen med body paint set, kompressorer, pistoler, frisket og andet :pust


Angående de der body paint set... Følger der så en supersmuk model med man kan male på ???
User avatar
Big Dane
 
Posts: 205
Joined: 09 Dec 2011 01:11
Location: Fyn (DK)

Re: Hej allesammen!

Postby Ch-art » 02 Mar 2012 08:58

Hæ hæ så er der en fyr der skriver kan man se! Nej der gør ik, hende må du selv købe :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Hej allesammen!

Postby bjørn » 02 Mar 2012 10:03

I Føtex og bilka har de en Børneafdeling, så prøv at se om der også er en kvinde/dame afdeling :geek: :lol: :lol:

ps

De børn er vist udsolgt, jeg har ikke set nogen af dem på nogen af hylderne endnu. :ohh

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Hej allesammen!

Postby Big Dane » 02 Mar 2012 11:28

Ch-art wrote:Hæ hæ så er der en fyr der skriver kan man se! Nej der gør ik, hende må du selv købe :-)


Hehe... Jeg ændrede det faktisk fra pige til model inden jeg postede mit oplæg. Heldigvis har jeg jo både et stort og et lille lærred (læs: kone og datter) at male på, hvis lysten til at bodypainte skulle komme over mig...
User avatar
Big Dane
 
Posts: 205
Joined: 09 Dec 2011 01:11
Location: Fyn (DK)

Re: Hej allesammen!

Postby Marvel » 02 Mar 2012 13:37

Big Dane wrote:
Ch-art wrote:Hæ hæ så er der en fyr der skriver kan man se! Nej der gør ik, hende må du selv købe :-)


Hehe... Jeg ændrede det faktisk fra pige til model inden jeg postede mit oplæg. Heldigvis har jeg jo både et stort og et lille lærred (læs: kone og datter) at male på, hvis lysten til at bodypainte skulle komme over mig...



Ha ha ha, du skal nok ikke fortælle eller vise konen at du herinde har skrevet: "stort lærred" :tænder

Den er ligeså god som når konen er ude og prøve bukser og hun så spørger en, "synes du jeg får en stor røv i de her bukser?"
Dertil skal man jo svare ærligt: "nej skat, den havde du med hjemmefra" :tænder

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: Hej allesammen!

Postby Big Dane » 02 Mar 2012 18:05

Ja, jeg får vist slag hvis jeg begynder på et detaljeret verdenskort på venstre balle... Hun har tabt 30 kg. indenfor det sidste år, så hun er snart et nips... Nu er hun min pin up-model istedet... :glad
User avatar
Big Dane
 
Posts: 205
Joined: 09 Dec 2011 01:11
Location: Fyn (DK)

Re: Hej allesammen!

Postby atti » 02 Mar 2012 18:44

Ch-art wrote:Hæ hæ så er der en fyr der skriver kan man se! Nej der gør ik, hende må du selv købe :-)

Heidi vi giver ikke penge for noget vi kan få GRATIS :cigar
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: Hej allesammen!

Postby atti » 02 Mar 2012 18:51

Marvel wrote:
Big Dane wrote:
Ch-art wrote:Hæ hæ så er der en fyr der skriver kan man se! Nej der gør ik, hende må du selv købe :-)


Hehe... Jeg ændrede det faktisk fra pige til model inden jeg postede mit oplæg. Heldigvis har jeg jo både et stort og et lille lærred (læs: kone og datter) at male på, hvis lysten til at bodypainte skulle komme over mig...



Ha ha ha, du skal nok ikke fortælle eller vise konen at du herinde har skrevet: "stort lærred" :tænder

Den er ligeså god som når konen er ude og prøve bukser og hun så spørger en, "synes du jeg får en stor røv i de her bukser?"
Dertil skal man jo svare ærligt: "nej skat, den havde du med hjemmefra" :tænder

Marvel du er sku ikke rask :lol: :lol: :lol: og ved i hvad det værste er ang kvinder og deres røv at der er ingen rigtigt svar :lol: , svarer du erligt at ja skat den er store få man høvl, sige du at nej skat den er lille svare hun ja ja det er du nød til at sige for fredens skyld :lol: :lol: :lol: :lol: ja men for helvede hvorfor spørge du så :mrgreen:
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: Hej allesammen!

Postby Marvel » 06 Mar 2012 13:15

Atti:

Jeg lovede heller ikke jeg var helt rask :hæhæhæ

Men nej du har ret, lige i de situationer er der ingen rigtige svar hvis man vil holde husfreden :D

Men som jeg selv siger til fruen her hjemme, hvis du ikke vil høre sandheden, så skal du lade vær at spørge :D
Det er ikke altid man kan lide det svar der kommer, men hellere et ærligt svar end en hvid løgn for at tage hensyn til andres følelser..
Jeg pakker intet ind på noget tidspunkt for at tage hensyn til hvad andre føler, eller om de kunne risikere at blive såret af det. Det er mere sårende at "lyve" lidt for at tage hensyn. Men det er bare mig :hæhæhæ

www.airgrafix.dk

Painting everything that doesn't move,
if it moves, use duck-tape
User avatar
Marvel
Forum God
Forum God
 
Posts: 1122
Joined: 09 Nov 2011 21:33
Location: Odense, Fyn, Denmark

Re: Hej allesammen!

Postby atti » 06 Mar 2012 19:29

Så har jeg fået min ny pistol idag :tøftøf glæder mig til jeg skal prøve den :tøftøf :tøftøf
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: Hej allesammen!

Postby bjørn » 06 Mar 2012 19:34

atti wrote:Så har jeg fået min ny pistol idag :tøftøf glæder mig til jeg skal prøve den :tøftøf :tøftøf

Tillykke.... :nikogjay husk at rense den før du bruger den. ;-)

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Hej allesammen!

Postby atti » 06 Mar 2012 19:38

bjørn wrote:
atti wrote:Så har jeg fået min ny pistol idag :tøftøf glæder mig til jeg skal prøve den :tøftøf :tøftøf

Tillykke.... :nikogjay husk at rense den før du bruger den. ;-)

vad da hvorfår :?:
men jeg har skilt den af i atomer i min midagspause og samlede den igen, har en mani med at alt skal skilles af og samles igen :gakgak :ohnej :ohnej
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: Hej allesammen!

Postby bjørn » 06 Mar 2012 19:43

Du skal bare smide lidt vand i den på samme måde som ved en rensning, så olierester og andet smuds kommer væk.
Så er det ikke dig der skal hente æg i familien, kan jeg regne ud :græder :getheltgalt

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Hej allesammen!

Postby atti » 06 Mar 2012 19:53

jo jo det er mig og min søn vi henter æg :gakgak vi har jo ti japansk silkehøns fasaner og vild ænder så jo jo :hæhæhæ :hæhæhæ
User avatar
atti
 
Posts: 504
Joined: 14 Feb 2012 19:52
Location: Varde

Re: Hej allesammen!

Postby Ch-art » 06 Mar 2012 20:08

Den har været brugt bjørn så den er "kørt til" :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

PreviousNext

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests