Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Lav en konkurrence eller deltag i en.
(UK) Set up a competition or join one right here.

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby sirklint » 02 Mar 2013 12:18

bjørn wrote:De ser godt ud begge 2 både johansens og klints. Jeg synes nu ikke det hvid skygge halløj er særligt godt, tværtimod, det ser forkert ud. Lasede flag plejer også at være misfarvede, så det er nok derfor.
Men ellers er de rigtige gode. :drinks


Altså bjørn og alle jer andre. Nu må i følge med flaget er behandlet med nano, så skidt og rødvin kan ikke hæfte
:smoke

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby bjørn » 02 Mar 2013 14:25

haha den virker ikke mulle :græder
Rødvin i din hånd vil aldrig gå ud over det flag :taunt :hæhæhæ så havde du ædt flagt. :stortsmil

Nu bliver det spændene at se efter kl 18 hvem der er vinderen. :nikogjay
så folk må godt vågne op og stemme. alle kan stemme også dem der ikke har malet. :juhuu

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby sirklint » 02 Mar 2013 18:21

Har kæmpet mig ind til PC'en med 38000 i feber... trods alt godt at være hjemme.
Sjovt at se hvordan vi alle bedømmer på vidt forskellige måder... sssååå den står lige so fare.

Jeg har kigget og kigget og det er svært syntes jeg. Men min bedømmelse er sådan her.
Temaet var et blafrende flag.
1: Bjørn du har lavet et super godt flag med fede skygger og gode farver, savner dog lid liv i bagrunden og en mere detaljeret flagstang :smil32
2: Johan... det foto står flot i farverne og din bagrund er super god,,, men dine highlights er alt for vold somme... eller der er bare for mange af dem det virker lidt uvirkeligt. :stortsmil
3: Hedi. Super fede farver og skygger samt highlights men for mig er det mere mere et logo end et decideret blafrende flag. Men det er skide godt :suttefinger

Jeg har lært en del af at male det her flag for første gang, og det er ligesom det det hele går ud på, at lære af sine fejl samt den feedback man for.. :drinks

Infinity Solo Airbrush GUN the most powerful handgun in the world, and would bodypaint your bud clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?”
http://www.sirklint.dk
User avatar
sirklint
Board Veteran
Board Veteran
 
Posts: 430
Joined: 06 Sep 2012 23:07
Location: Højby sj

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby Admin / Lars » 04 Mar 2013 14:51

Tillykke til Bjørn der rendte med sejren i begge konkurrencer denne gang :pokalen

User avatar
Admin / Lars
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 1894
Joined: 01 Aug 2011 14:25
Location: Aalborg, Denmark

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby Ch-art » 04 Mar 2013 15:05

hæ hæ tillykke tillykke tillykke :-)
User avatar
Ch-art
Airbrush-shop.dk
Airbrush-shop.dk
 
Posts: 2308
Joined: 08 Nov 2011 20:15

Re: Konkurrence for øvede... deadline 01-03-2013

Postby bjørn » 04 Mar 2013 15:06

Jeg bukker og takker :holdt
Jeg vil lige høre jer andre. Må jeg stadig være med i uøvede? Det er mest for at hive andre med ind i legen. Vi kan jo sige at jeg ikke kan vinde i den kategori :hmm :detrigtignok

klint...du har forstået det til UG. Det er kun for at lære og lære fra sig at vi leger denne leg. :suttefinger

Leve livet og nyde det
User avatar
bjørn
Rank 16
Rank 16
 
Posts: 2513
Joined: 29 Jan 2012 16:48
Location: slagelse

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests